donderdag 7 oktober 2010

Tissue box

Al een tijdje erger ik me aan die vreselijke saaie tissue dozen. Die die al een patroontje hebben vind ik ook niet echt leuk. Daarom heb ik al een paar keer een overzetdoos gemaakt voor de tissue's. En zijn de tissue's op, gewoon de papieren doos weggooien en een nieuwe nemen, de doos erover schuiven en huppekee, klaar! Ik vergeet alleen altijd om een foto te maken. Nu dus wel. Deze was een  geschenk voor een jarige en past totaal goed bij haar bank........ hoop ik ;)




Deze foto is  van Marian, zij heeft inmiddels ook al 2 van deze dozen in haar huis. :)



For quite some time I'm annoyed about those paper tissue boxes, so I made an box witch is just put over a tissuebox. No bottum, just slide above the paper box. I made several, but always forgot to make a picture of them. But not this time, this one was a gift for a birthday child. It fits totaly with her cauch. 
And from Marian I've got this  picture of her box, she got a while ago. 
                                                                          
                                                                              ********
Schon eine weile ärgere ich mich an die Papiere Tissue Schachteln.  Ich mag die Muster nicht, darum habe ich schon öfteren einen übersetz Schachtel gemacht für die Tissue Schachteln. Einfach über ein gekaufte Schachtel schieben und wenn die Tissues alle sind, der ihnen Schachtel wegwerfen und eine neue rein schieben. Ich  vergesse nur immer die so fotografieren. Jetzt habe ich aber dran gedacht. Dieser ist als Geburtstag Geschenk gemeint, er passt total gut zur der  Sofa von das Geburtstagskind. ..... hoffe ich. :)
Und von Marian bekam ich das  andere Foto, den sie hat auch schon seit eine weile  2 solche Schachteln. 

                                                       Best wishes from Janine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...