donderdag 8 maart 2012

Inspiration


Ik heb het even gehad met de viltdozen. Als er zo'n druk achter je staat, kan het wel eens gebeuren dat je tegenzin krijgt,  dus viltdoos nummer 7 komt er nog en dan is het even pauze met deze ontwerpen. Des te meer zin heb ik in theedoosjes maken, dus heb ik besloten, daar wat extra van mee te nemen naar de tentoonstelling. Doen het vast ook OK. 
Ik heb een aantal leuke 'theemotief' stofjes op het internet gevonden, niet goedkoop, maar zo leuk, dus... aan de slag hiermee. 

Dit kleine theedoosjes is op de 'normale' wijze gemaakt. 


Het theeserviesje was te groot om het in een klapdoos te verwerken, dusss.. dan maar gewoon boven op de deksel vast gezet. Ziet er vast heel decoratief uit op tafel. 
***
I don’t have much inspiration anymore at the time making felt boxes. It happens, when you have a deadline, sometimes  your no any longer in the mood making them. So, number 7 I’ll make, but that’s all. Instead of them I’ll make little tea boxes. I think they will also do well on the event.
I found on the internet some nice fabrics with tea motives on. So lets start. The little box I’ll showed here I made this way because the tea set was to big for putting in a the folded boxes, so I put the tea sets on top on the lid. 
****
Ich habe wenig lust um weiter an meine Filz Schachtel zu arbeiten. Nummer 7 mache ich noch fertig aber dann ist Schluss. Mir fehlt neue Inspirationen. Ja so kann es passieren, wenn man ein Deadline hat, da fehlt eben der lust um weiter zu machen. Aber dafür mache ich kleine Tee Faltschachteln. Ich denke die tun es auch gut auf der Ausstellung. Ich habe aufs Internet schöne Stoffen gekauft mit Tee Mustern drauf. Dazu habe ich lust, also ... an die Arbeit. Die kleine Schachtel die ich hier zeige habe ich auf die  'normal' art gemacht.  Das Tee set war zu gross für eine Faltschachtel, also habe ich es eben auf der Deckel fest gemacht. 

Groetjes van Janine



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...