woensdag 11 april 2012

weer eens wat anders / something else

Het lijkt alsof ik niet aan de dozen werk, maar niets is minder waar. De dozen moeten vaak tussendoor drogen dus dan maak ik andere dingen en soms moet een vrouw ook nog wat aan het huishouden doen niet waar?? ☺ 
Dit theedoosje was een uitdaging omdat ik het nog nooit eerder gemaakt heb. Dus uitvinden hoe en wat en dat ging soms wel eens verkeerd. Maar ik heb het af , deze keer met een schuine deksel. 




en zo van de buitenkant hoor ik jullie denken, 'zoiets maakte je toch al?' en dat klopt, maar erin....
zit dit!!


Voor theezakjes deze keer, met in ieder vakje een koordje om de laatste theezakjes ook uit de kleine doosjes te krijgen. Wel apart hé? Maar ik maak hem niet meer hoor ☺. 
*** 
It seems if I don’t work anymore at my boxes, but that isn’t truth. The boxes have to dry in between and then I have time to do something else, like making cards and off course I have to clean the house so now and then. But an other little tea box is ready, and looking at the outside you would thing the same as the last one? But if you lift the lid you see what’s inside… it folds  horizontal and in each part is a little box for tea sacs.  It looks fun isn’t it?  
***
Es sieht aus als ob ich nicht mehr an meine Schachteln arbeite, aber nicht is weniger war, nur zwischen durch müssen  die Schachteln trocknen und dann habe ich Zeit um was anderes zu machen, wie Karten basteln oder sogar..... putzen!! ☺
Aber hier ist wieder eine fertig, und so  denkt ihr bestimmt, die ist doch aber gleiche wie die vorige? Und so sieht es auch aus, aber wenn der Deckel abgehoben wird sieht man was drin ist. Die Schachtel faltet Horizontal nach aussen und in jedes teil sitzt eine kleine Schachtel für die Tee Beuteln. Sieht cool aus nicht war? ☺

groetjes van Janine




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...